Białowieża 2016

samochód 1- Wilewianki, Wrona, Doktor (Łukasz);
samochód 2 – Adrian, Jacek, Wiesław;
samochód 3 – Maks.

Dotarliśmy do Hotelu Białowieskiego po południu i tam spotkaliśmy się na wieczornym spożyciu.

Następnego dnia po spożyciu nieakceptowalnie wielkiego śniadania wybraliśmy się na spacer, a potem zwiedziliśmy hotelowe SPA. Wymoczyliśmy wszystkie kończyny,  zagraliśmy w grę podczas której dowiedzieliśmy się, że można zginąć pod ciężarem słoniowego gówna, jeśli się nie ucieknie po podaniu środków przeczyszczających rzeczonemu zwierzęciu.

Położyliśmy się wcześniej ze względu na planowaną wyprawę dnia następnego.

Zbiórka o 5:40 (niestety pomylona przez niektórych z pobudką), na której przewodnik przekazał nam lornetki i rozpoczął z nami rajd po okolicach puszczy. Najpierw było stado saren, które zostało powitane głosem rozczarowania pośród męskiej części, ale na szczęście, już na następnym przystanku zobaczyliśmy stadko żubrów. Stały sobie majestatycznie oczekując warszawskiej wycieczki. Kiedy już wszyscy wrócili się po aparaty i obcykali obiekt zainteresowania pomaszerowały schować się do lasu. Po wizytacjach zwierzęcych schronisk zostaliśmy przegonieni po puszczy aż do południa i nie pozostało nam nic innego jak po powrocie do hotelu lec na katafalk. Polegiwanie przerodziło się w wizytacje przybytków basenowych.

Następnego dnia wybraliśmy się do Białowieskiego ZOO, gdzie obejrzeliśmy inne gatunki zagrożone lub zagrażające (no. wilki). Najbardziej zachwycona z wycieczki była Wrona, która wszystkie te zwierzaczki (zagrożone tam na pewno otyłością) chciała dokarmiać.

Szczęśliwy powrót do miejsc zamieszkania odbył się 13 listopada.

Kto nie był niech żałuje.

MK

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://omsk.com.pl/wp-content/uploads/2018/01/f4458.jpg);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 460px;}